Närmar sig,,,,,

Hej & hå !!

Så var jag här igen :-) Solen lyser & man blir så GLAD :-) Snart mars månad :-)

Helt underbart !! Längtar tills man kan plantera blommor i krukor & fixa i sin jordhög :-)

Börja grilla ute. Sitta i solen intill väggen med en mugg kaffe .-)

Höra fågelsång & buskar & träd slå ut :-)

Vi går mot ljusare tider. Bara det gör mig " pirrig " i kroppastollan :-)

Den här veckan har jag varit duktig som har simmat på morgonen kl: 6.

Skitkallt ute !! Å man går frivilligt till simhallen & ner i en kall bassäng.

SKUMT !! Hmmmm,,,,,,,bastun lockar där ;-) Underbart & sitta i ångbastun. Så himla varmt

att man knappt vågar andas in.

Jag har fixat fler tv-kanaler !! Vilket ryck jag fick där !!

Min dotter tjatade om att jag skulle göra det när hon bodde hemma. Men icke !!

NU på äldre dagar så gör jag det :-)) VET !! Är inte normal ngnstanns :-)

Men det finns faktiskt en liten tanke bakom det ;-) Så helt cockolocko är jag inte ;-)

Helgen kommer bli så himla mysig :-)

I morgon får jag träffa min älskling igen & hundarna. Ska bli så himla mysigt.

Sen på lördag kommer " guldklimpen " Kevin till oss.

Ska vara barnvakt till söndag. Vi ska åka till " M ",s ena syster & hälsa på.

Ska bli himla kul :-) Å nervöst !! Tänk om hon inte tycker om mig ?!

Allting löser sig, som han sa, som sket i vasken ,-)

Jag är så otroligt lycklig !! Har det jag alltid har önskat mig :-)

Goe helg på er !!


Kommentarer
Postat av: ulrika

du sprider så mkt glädje omkring dig - njut av helgen - kram!

2011-02-25 @ 12:56:22
URL: http://svamplust.blogg.se/
Postat av: Lilla hjärtat

Ha så gott och mysigt i helgen. Kram

2011-02-25 @ 16:51:57
Postat av: Gunsan

Underbart. Kan bara hålla med Ulrika :-) Njut å ha de riktigt gott o mysigt..med all kärlek omkring dej. Och du...klart att han syster gillar dej.:-)

Varma kramar.

2011-02-27 @ 00:50:17
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0