Riktiga vänner

Jag skriver inte lika ofta just nu. Är inne i en period, där jag tycker att datorn inte är så

viktig.

Jag är ingen datatjej egentligen. Men skriva har jag alltid gillat & gjort i mitt liv.

Jag har fått många fina vänner via nätet. NI är toppen :-)

Tänk att man kan lära känna människor bara genom skrift.

Och känna att DEN här personen gillar jag :-)

Jag kan undra ibland. OM jag skulle försvinna helt från datorn ett tag. Finns mina goda

vänner kvar då ? Eller glöms man bort lika snabbt som man försvinner ?

Finns ju andra sätt att hålla kontakten på,,,,,,

Ju mer det går mot våren. Ju mindre kommer jag sitta framför skärmen.

Jag älskar att vara ute i naturen. När solen skiner så drar den mer än en dator.

Ni ska veta att NI ändå finns hos mig. Det kan ta några dagar innan jag " syns " på nätet.

Men NI finns alltid hos mig ändå. Å riktiga vänner finns kvar även om man inte " snackas "

vid på ett tag.

Ni är en hel del som läser min blogg. JÄTTEKUL !! Å det hade varit ännu roligare & få ngn

kommentar om det jag skriver. Era tankar, åsikt mm

Jag har en kul vecka framför mig. Ska bla ha " guldklimpen " Kevin hos mig i helgen :-)

Önskar er alla en bra vecka !!   Kram

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Hej hopp :-) Huvudsaken att du mår bra. Datorn ska inte vara nåt tvång..det är bra mycket bättre att

"LEVA". Så den här vännen försvinner inte bara för att du väljer att prioritera ;-) Ha de så himla gott o njut av allt mysigt o fint. Vi är inte längre bort än ett sms lr ett samtal. Kram

2011-02-21 @ 12:49:48
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Lilla hjärtat

Klart du har dina riktiga vänner kvar, jag lämmnar inte dig i första taget. Kram

2011-02-21 @ 13:56:29
Postat av: Jari

Läser det mesta du skriver,fast jag är dålig på att kommentera. Men nu när du så uttryckligen vill det så ska jag göra det.Det är alltid kul att få del av vad som händer i ditt liv.

Kram Jari

2011-02-21 @ 14:14:44
Postat av: ulrika

klart vi finns kvar - å jag läser även om jag inte alltid komm. det beror på min dagsform å om det finns ngr ord... kram till dig!

2011-02-23 @ 20:07:07
URL: http://svamplust.blogg.se/
Postat av: AC

Klart att vi finns kvar här, dina vänner och själv är jag jätte, jätteglad att ha fått dig som vän, synd bara att vi bor så långt från varandra.

Kram till dig <3

2011-02-27 @ 19:34:04
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0