Slalom simning

Tjoho,,,,,snart är det mars :-) Ännu ett steg närmre våren ;-)

Ja, man måste väl få längta & drömma :-))

Det har varit fullt upp dom senaste dagarna. Å det vet ni ju att jag GILLAR :-)

Jobbat extra. Träffat kärleken & hundarna. Tänk !! Vilken tur jag har :-))

Kan inte låta bli att få " lyckokänslor " titt som tätt.

Vi har så kul ihop. Alltså hundarna & jag ,,,,,,,Ha ha ha ha......

Menar givetvis kärleken ;-)

Vi skrattar & skojar mkt. Två månader på torsdag sen vi sågs första gången.

Tiden går fort :-) Å det känns TOPPEN !!

Han gör mig trygg & lycklig :-)

I går när jag jobbade. Ringde sonen. Ville komma hem ett par dagar.

Jättekul. Mysigt & få rå om honom.

Hans önskemål är Tacos ikväll. Å givetvis gör man som dom " små " vill ;-)

Små & små,,,,,,snart 24 år & 1.83 lång,,,,,,,

Men för en mamma förblir dom alltid små, kidsen :-))

Önskar er en goe vecka.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Grattis på 2 mån dagen :-) Vet du vad jag har tänkt på...dina nya bilder på FB, du utstrålar en annan slags glädje än på dina gamla. Lite svårt förklara :-) Ungarna..Mmm min lille va 24 den 14/2..ca 1.90.Mammas gull. (Tur han inte hör mej )

Ha de gött. Kram <3

2011-02-18 @ 00:17:35
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0