Vad hände ??

Batterierna tog helt enkelt slut igår.

Jag är " känd " för att vara en pigg & glad tjej jämt. Å det är jag också.

Är sällan ledsen. Kanske en gång per halvår. Å då är jag verkligen ledsen.

Finns ingen annan som det är så synd om som mig ;-) ( Givetvis är det inte synd om mig )

Gamla händelser dyker upp tankemässigt & hela världen rasar samman.

Tack & lov så varar det inte länge.

Jag stortjöt hela kvällen. Var skönt !

Mindre kul & komma till jobbet idag med värsta svulna paddögon !

Jag berättade som det var för mina jobbarpolare. Hade haft en pesten dag.

Då säger den ena jobbarpolaren : Vad skönt att höra att även DU kan ha sådana dagar.

Du är alltid så glad & mysig mot alla. Även du måste ju få vara deppig.

Kändes rätt gott att få höra dom orden.

Det har varit mkt i huvudet på mig. Jobbet tar mkt energi fortafarandet.

Mycket att hålla reda på & tänka på. Olika roller för olika ungdomar.

Å jag lovar. Jag älskar mitt jobb & utmaningar.

Å jag är en sådan som ska göra det bästa, ända ut till fingerspetsen. Finns inget annat.

Sen har jag några vänner som inte mår bra just nu. Jag försöker muntra upp dom & finnas

för dom.

Droppen var en händelse som fick mig att brista. I dag är det ingenting.

Fattar inte att det var så jobbigt igår,,,,,,

Jag ska börja tänka på mig själv mer. Kan inte engagera mig i allt & alla.

Givetvis finns jag för mina nära & kära. Men till en viss gräns.

Jag söker nog bekräftelse genom att finnas till för andra. Få höra att jag är snäll mm

Min syrra söker bekräftelse genom att vara ute på krogen.

Hon är snygg. Jag har alltid känt mig som den fula ankungen mot henne.

Men jag söker inte kroglivet. Är hellre den " tråkiga " som gillar hemmalivet då.

Jag kommer att hålla mig mer ifrån datorn. Har kommit på att en del som skrivs där,

gör mig bara ledsen.

Man läser en text & tolkar det på ett annatvis, än det kanske menas.

Bättre & inte se det då.

Det går mot ljusare tider & jag ska leva fullt ut. Jag är starkare för varje motgång.

Å ni som undrar. JOOOOO jag är fortfarandet kär. Å det finns ingen bättre :-)

Kram alla goa vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

kram till dig, du betyder mkt för många, men...glöm inte bort dig själv... bra blogg å tänkvärt, kram igen!

2011-02-06 @ 20:21:39
URL: http://svamplust.blogg.se/
Postat av: stollen

Kär!! vad är det, har glömmt det ordet. Kram Kram Nr. 1

2011-02-06 @ 20:25:15
Postat av: birgitta

va rädd om dig ...väldigt lätt att bli utbränd .Hade en jobbarkompis som var som du.ett litet energiknippe som orkade o var överallt.det sa pang ...tog henne flera år komma tillbakao hon var lite över 30.har henne som vän nu på f.b. o är så glad att hon är på banan igen.kram vännen

2011-02-06 @ 22:14:33
Postat av: liz

tror det är bra att ha dåliga dagar ibland, för hur ska man annars kunna uppskatta de bra? blir lätt att man tar allt som är bra för givet annars!! Men, och detta är ett stort MEN!! Man måste lära sig att sätta sig själv först!! kram <3

2011-02-06 @ 22:33:15
URL: http://trollsdesign.se
Postat av: Tina

Jag kommer tänka på mig själv mer. LOVAR !!

Å Liz. Du har rätt. Dom dåliga dagarna gör att man uppskattar dom bra ännu mer.

Jag kommer även att prata mer med kärleken, vänner, än att hålla allt inom mig själv.

Jag har en hel del att lära mig :-) Å TACK för era " spark " där bak. Behöver jag :-)

Kramar

2011-02-06 @ 22:46:59
Postat av: Birgitta westin

Tina vännen! Var rädd om dig!:) Visst är det så att man kan känna sig fruktansvärt ledsen fast man är kär. Så funkar det i alla fall för mig. Det sköna är dock att man har någon jämte sig som förstår och tröstar!:) Hoppas att det är så för dig med. Jag tycker du gör rätt i att hålla dig mer från datan nu då. Förresten går det ju faktiskt mot vår och då brukar det bli mindre av det i alla fall;)Kanske är du som jag och får en liten släng av vårdepp? I så fall kan jag trösta med att man inte faller så djupt nu när man har en käresta...De håller en flytande. Men visst är det en lite tråkig tid nu med varannandagsväder och smutsig snö vart man än kikar och i nästa sekund solsken som gör en glad....Men snart så kommer den riktiga våren med allt mys! Kram på dig, hoppas att du och Magnus vill komma hit någon dag till oss, behöver ni lift så hojta till bara!:)) KRAM!

2011-02-07 @ 05:33:49
Postat av: Gunsan

Gumman <3 Även du får ha svackor, du måste försöka förstå att du måste inte alltid klara allt..finnas t för alla. Man gör så gott man kan, men man får aldrig glömma bort sej själv. Ang FB så ska man ju ta saker o ting m en nypa salt. Man bör inte lägga så mycket energi på vad som skrivs där. ;-)

Var rädd om dej. Varm Kram

2011-02-07 @ 08:16:28
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag är så GLAD för att jag har så fina vänner.

Jag mår bra igen.

Magnus är toppen. Vi pratade länge igår. Det är jag som är " cockolocko " & tror att jag ska fixa allt själv.

Men nu är jag inte ensam & ska bättra mig.

Birgitta : Vi kommer GÄRNA till er framöver. Tro inget annat ;-)

Gunsan: TACK för att du finns. Kramar till er

2011-02-07 @ 09:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0