Blodsugande monster

Ja, vad ska man säga ?? Jag har ju träffat världens bästa Magnus :-)

Å jag fick två hundar på köpet. Vilken lycka !!

Jag har ju alltid gillat djur & hundar. Sagt till mig själv att en hund till SKA jag ha innan jag

lämnar jorden ;-)

Nu har jag det ! Husse med två hundar :-)

Sådan lycka när dom möter mig vid dörren & blir glada.

När jag lägger mig så kommer dom direkt & ska ligga jämte mig.

Jag vet att en del inte gillar djur i sängen. Men vadå ?? En hårig karl eller en hund ?? ;-) * Fniss*

I går låg jag o klappade hundarna. Så goa. Den stora hunden låg på min arm.

Hur mysigt som helst TILLS jag kände ngt vid hans bringa. En äckel päckel FÄSTING !!

Snacka om att mysstunden va avslutad DIREKT !

Så vidriga dessa otrevliga blodsugande monster !! Till ingen nytta !

Jag själv har haft TVÅ fästingar på min tröja nu på en kort tid.

För första gången på mitt 46 åriga liv !

Alla djur är söta när dom är små. Men INTE ens fästingar. Djur & djur ,,,,,,,ett helt onödigt

monster som ser vidrigt ut !!

Den enda fästingen jag gillar är Magnus ;-) Han får gärna vara min fästing ...*L*

Myggen älskar mig, Tvestjärtar ogillar jag. Å inte förglömma slibbe sniglarna.

Nog om detta !!

Ledig nu i tre dagar. Mys för hela slanten & sova ut :-) Behövligt !

Sonen kikar in en sväng idag. Ska bli härligt att få krama om honom.

Hoppas ni där ute har det nicigt med det ni pysslar med :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Jag håller med dej helt..i allt! Utom om fästingen Magnus, där kan jag inte uttala mej. :-D Ha en riktigt go å mysig helg. Kram

2011-07-16 @ 13:05:09
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0