Kinkig, trött & sliten men på " G "

Åååååååå vad jag längtar efter semestern NUUUUU !!

Känner mig så trött & sliten & kinkig :(

Mitt nya jobb tar mkt energi. Gillar jobbet men det är mkt speciellt,,,,,,,

Jobbat mkt & brukaren tar " musten " ur en. Samtidigt som brukaren är charmig på sitt vis :-)

Men idag brast det för mig. Tårarna rann & jag kände mig helt hjälplös.

Ringde till kontoret. Hon jag pratade med sa: Ringer du Tina & är ledsen. Då är det inte bra.

Jag måste säga vad underbart jag blev bemött av dom. Stöd & råd & hjälp på en gång.

Så det finns toppenchefer också som lyssnar & agerar :-) TACK !!

Så nu fixar jag dom sista fyra dagarna som jag ska jobba innan min semester börjar.


I går hände det en fruktansvärd olycka i Rydaholm.

En liten 2 årig flicka blev påkörd av onykter person.

Flickan avled. Så tragiskt & sorgligt.

Hur är man funtad som kör bil onykter ???

När jag gick hem från jobbet såg jag kaoset där det hade hänt.

Jag blev så ARG när jag såg hur MKT folk som stog & tittade där olyckan hade hänt.

Ett litet barn hade dött & folk stog & glodde som det vore ngn film !!

Respekt mot dom som blev drabbade, var fanns det ?

Tänker på min guldklimp Kevin. Tänk om ngt sådant hade hänt honom.

Nu ska han få ett hundkoppel som jag kan STOPPA, så han inte går för långt ifrån mig ;-) *L*

Hur klarar denna person leva resten av sitt liv & veta att han har dödat en liten oskyldig flicka ?

Bilen var stulen, för hög hastighet & onykter !

Tänker på flickans anhöriga.

Nu till ngt helt annat !!

Nästa vecka ska jag få träffa en av mina goaste vänner Gunsan & A-C också hoppas jag. :-)

Det ska bli så himla kul & få tjöta & skratta. För tjöta & skratta kommer det bli :-)

Sen har jag semester. Verkar bli en skön sådan. Avkoppling i två olika stugor :-)

En vid havet & en vid en sjö med egen brygga :-)

Precis vad jag behöver !! Så gutt & slippa hålla reda på vad klockan är. Passa en massa tider.

Hoppas ni alla har en härlig sommar & semester :-)

Kram :-)






Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Härligt, du behöver all vila. Ha en underbar semester, och njut med Gubben. Kram Gert

2011-07-11 @ 21:50:25
Postat av: Tina

Tack Gert ! Jag ska njuta & ha det gott. Ska bli mysigt. Magnus är en klippa i mitt liv :-)

Ha en skön sommar & hoppas du trivs i småland nu :-)

2011-07-11 @ 22:16:00
Postat av: Gunsan

Usch då... fy vad jag blir ledsen. Så onödigt, så tragiskt...ett litet liv t spillo, ett barn som hade mycket framför sej. Önskar att på nåt sätt alla bilar var utrustade med nån slags censor... alkohollukt gör bilen obrukbar! Önska kan man väl få. Var rädd om dej. Kram

2011-07-14 @ 19:21:29
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0