Kusinträff

Vad har hänt sen sist jag skrev ?

Jag har haft min biologiska kusin på besök från Härnösand.

Jag har ju tidigare berättat att jag är adopterad. Fick kontakt med mina biologiska kusiner

förra året bla via Facebook.

Veronica med familj skulle på semester neråt söder. Så dom dök upp hos mig också.

Vi har inte setts på 19 år. Å då var det som hastigast.

Tårarna kom direkt när jag mötte Veronica vid dörren.

Mycket känslor ville ut. Hon hade med sig lite gamla kort. Bla från min mammas begravning.

Jag var inte med på den. Var inte så gammal när min mamma dog.

Veronica & hennes " gubbe " & barn är jättemysiga.


Vi grillade & tjötade & spelade yatzy ;-) Är ett gemensamt intresse,,,,,hi hi

Dock så gick det inte så bra för mig,,,,,,( muttrar som bara den)

Lördagen åkte jag & Magnus till Jkpg. Träffade Sanna & Kevin.

Vi åkte först till Monkey town. Ett ställe där kidsen kan busa & leka & klättra.

Ett par timmar där innan vi åkte vidare en sväng till Gränna.

Så ofta som jag är i Gränna nu för tiden, har jag inte varit innan.

Söndagen var en slappe söndag. Vi gick i skogen & plockade kantareller.

Hittade ca 3 L. Mums va gott det var på mackan.

Mitt nya jobb funkar hur bra som helst. Trivs kanon.

Men visst längtar man efter semestern nu. Min börjar i mitten av v 29.

Hoppas ni alla har det gott där ute :-) Njut av värmen & ta hand om er !









Kommentarer
Postat av: Gunsan

Så roligt att du hittat släktingar genom FB...då är den sidan ett bra hjälpmedel. Saknar dej där ska jag erkänna, men vi ska ju snart träffas så..jag överlever ;-) Blir så glad att livet ler mot dej...det var på tiden. Bamsekramar <3

2011-07-08 @ 13:10:33
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

TACK Gunsan :-) DU är så goe. Å jag ser fram emot att träffa dej SNART !! Kram

2011-07-08 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0