SEMESTER

SEMESTER !!! Kl 14,01 började min semester.

Snacka om att ha längtat efter denna dag ;-)  Gick hem med lätta trallande steg mot

Magnus lya. Där stog han redo naken med en drink i handen vid dörren,,,,,,,Opppsss,,,,

Nu skenade visst fantasin iväg ,-)

Sanningen var att han var hemma & gav mig en puss med kläderna på ;-)

Vi satte igång att göra körsbärssaft. Plockade en massa körsbär igår kväll.

5 liter saft blev det. Ska ges bort till kidsen bla

När det var färdigt stack vi till Magnus jobb & bastade. Så GUTT !!

Vi gillar båda att basta. Det är guld värt det.

Nu är det grillning på G. Magnus är suverän på det :-)

Min semester kommer bli så goe på alla sätt & vis. Jag är så lycklig som har det jag har :-)

Nu ska det njutas av ledighet, vänner & kids & kärleken.

Ta dagen som den kommer. Inga klockor eller tider som styr en :-)

Ha det lika GUTT som jag har det !!

Kram !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0