Gränna, Kevin & dottern

Åååååååå vad jag är lycklig !! Va bara tvungen att få skrika ut det !!

Helgen i Gränna var helt underbar. Vi bodde så mysigt. Ett urgulligt hotell med trevlig personal.

Badades i bubbelbadkaret möeeee ;-)  Har man ett i sitt rum så kan man bara INTE skippa det.

Vi hade koll även på cyklisterna som började susa igenom Gränna vid 23,00 tiden. Vätternrundan.

Dagen efter gick vi upp till Gränna berget. Vilken härlig utsikt över Gränna & Vättern. Blev kaffe


& glass där. Sen en runda i dom små butikerna i Gränna. Vi var helt sålda på Gränna.

Bo där på sommaren hade varit guld :-)

Magnus & jag bokade hotellet igen vecka 16-18/12. Då firar vi 1 år :-)

Samma rum. Längtar !!

Jag har hittat mannen i mitt liv. Mår så gott & jag har fått min extra fam som jag har önskat mig.

I dag åkte jag till min dotter i jkpg. Så mysigt.

Vi gick för att hämta Kevin på dagis. Han visste inte att jag skulle komma.

Min dotter sa till kevin på dagis. Titta här vad jag hittade på vägen hit till dagis. Kevin kikade fram o

såg mig.

Fick värsta leendet & han sa : MORMOR !! MIN mormor & sprang till min famn :-)

Snacka om att man blir helt salig !!

Kevin är MIN guldklimp. Blir lycklig bara jag tänker på denna charmiga kille.

Vi gick hem till dottern. Busade med kevin & käkade lite lunch.

En riktig mysdag med dottern & Kevin.

Kvällen är med min älskling :-) Mums ;-)

Glad midsommar på er alla !!

Kommentarer
Postat av: magnus

Puss älskling kan inte bli bättre än så;-). Gränna är vårt ställe. Ååååå så mysigt.Å du är bäst i hela världen. Puss min älskling.

2011-06-22 @ 22:44:18
Postat av: Gunsan

Lite avis blir jag allt...låter ju helmysigt :-)

Gränna är fint, men jag har inte bott på hotell där. Kanske gör jag det nån gång.Barnbarnen är grädden på moset... Ha en underbar midsommar m din Magnus. Kram <3

2011-06-24 @ 00:31:37
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0