En mindre Tina

Har gått en promenad & sen hoppade in i ett solarium.

Känner mig piggare av lite färg :-)

Träffade en dam som jag har pratat mkt med tidigare.

Hon är granne med en av dom jag jobbade hos innan. Så nu ser jag inte henne så ofta.

Hon blev glad & kramade om mig. Hon fyller 60 år på söndag. Får ta & slå henne en pling då.

Jag var ju på Livsstilsgruppen igår. Sista vägningen & midjemåttet.

Björn tyckte att jag hade varit jätteduktig. Å frågade hur jag mår ? Om jag har blivit fanatiker

med motionen. Vi har lämnat in motions kort varje månad. Vi ska träffas om ett år igen.

Se hur vi har skött oss ;-) En bra morot !! Å jag är rätt envis när jag har bestämt mig för

att fixa saker !

Jag mår TOPPEN !!  Å ngn fanatiker har jag INTE blivit. Motionerar efter mina jobbar tider.

Har ju så olika tider. Både dag, kvällar & nätter.

Motionen är ngt som tillhör mitt liv nu. Tränade mkt förr.

Jag gör inte det för att jag ska gå runt & tro att jag är snygg eller ngt annat.

Gör det föt min egen skull. Vill må bra både psykiskt & fysiskt.

Jag kommer alltid vara samma TINA. Halvtossig & glad " skit ".

Jag hade gått ner en hel del kilon & även runt midjan :-)

Å det känns på kläderna !! Hänger på mig nu.

Ska köpa nytt snart,,,,,fattar nog inte själv att jag har minskat storlek.

Jag ska fortsätta ett tag till. Har en bit kvar på resan innan jag är helt nöjd.

Men tar det lugnt. Tror att man håller det lättare sen.

Har en jobbardag / natt kvar att jobba. Sen ledig till måndag em.

Helgen blir givetvis med älsklingen. Åker till honom på fredag :-)

Tänk att jag får vara så här LYCKLIG !!

Kram vänner & ha det BÄST !!


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Du är värd all lycka vännen. :-) Är så glad att det går så bra för dej..Men det är väl inte konstigt eg. För envis har jag förstått att du är,när det gäller.;-) Bamse kram ♥

2011-03-09 @ 17:45:54
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0