En salig blandning,,,,

Dagarna springer iväg snabbt. Har inte hunnit eller orkat att skriva här.

I bland finns inte orden.

Min vecka har varit med ledighet, jobba, motion & besök i Jkpg & Bredaryd.

Helgen var jag barnvakt åt lille Kevin. Så underbar liten varelse :-)

Han är två år & munnen gick på honom i ett.

Å när ngt inte gick bra som han gjorde. Sa han : Ååååååå NEJ, med ett sådant tonläge :-)

Lät hur gulligt som helst.

Nu har Magnus träffat mina barn & föräldrar & svärson & barnbarn & syrran med kille.

Å givetvis gillade alla honom.

Trodde inget annat heller !! Man har väl smak ;-) Hi hi

Vi skulle åkt till Magnus syrra. Men dom fick magsjukan. Så det får bli en annan gång.

Jag har fortfarande i tankarna, att allt kan vara över när som helst.

Det är så lätt att få kontakt med andra. Å är man det minsta mottaglig för en flirt.

Så kan du trilla dit. Det är för enkelt att hitta en ny. Bara att välja & vraka.

Men hur det sen håller på lång sikt är ju en annan sak,,,,,,,,utsidan är ju inte allt ;-)

Tror att killar har mer behov av att känna sig eftertraktade. Få kolla på snygga brudar &

få trånande blickar & flirtar.

Datorn gör det lättare.

Jag är inte den svartsjuka typen. Å känner man sig trygg med den man är ihop med.

Så ska man inte behöva vara det. Men hela mitt liv har präglats av att man har slängts hit & dit.

Man duger ett tag. Sen bort med mig. För mig är tryggheten livsviktig.

Jag tänker ALDRIG vara nr 2 eller en slit & släng sak !

Då är jag hellre singel & tar för mig när jag själv vill ;-) Å det är ärligare !! Å det kommer

jag att göra. Livet är för härligt för att vara en nunna ;-)

Nu hoppas jag ju på att det ska hålla mellan M & mig. Från min sida är det klart.

Men man vet aldrig från den andra sidan,,,,,,,

Kram !

Kommentarer
Postat av: Nina

Men Tina då , du ska inte tänka så mycket utan mys på med Magnus .. Jag tror verkligen att ni är rätt för varandra :-) Så nipprig du är av kärlek o jag tror han är likaså .. Kram .

2011-03-04 @ 10:25:03
Postat av: Gunsan

Goaste vännen, njut av livet..ta för dej vad dagen erbjuder. Oroa dej inte för vad som kan komma ske, ingen av oss vet vad morgondagen för med sej. Men vi får se positivt framåt, hoppas på det bästa. Ang lita på sin partner så länge man inte har anledning till nåt annat så ska man inte måla fan på väggen.Det finns så mycket annat att lägga energin på....bara vara lycklig. Titta ut, se solen, snön som töar bort, hör fåglarna som kvittrar i buskar o snår..snart är det vår.

Soliga kramar fr mej t dej.♥

2011-03-04 @ 10:49:48
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, ni har rätt. Kan inte gå & oroa mig.

Livet är så mkt mer. Å jag är en livsnjutare.

Så det som händer, händer.

Å jag ska LEVA fullt ut :-)

2011-03-04 @ 10:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0