Från supersingel till varannan vecka sambo ;-)

I dag har jag varit så trött & seg. Ingen energi mer än till det lilla.

Har ju i och för sig hållt igång. Igår var det mycket motion, sen klockan 6 på morgonen.

Började med att simma. Sen var jag ute & gick under dagen. Kvällen gick jag & Magnus Osudden

rundan med hundarna :-) Å den är ca: 8 km, bara den från min lya.

Helgen har varit mysig som vanligt. Kan ju inte bli annat när man får vara med sin kärlek :-)

Jag är ju nästan sambo varannan vecka. Tänk vad mysigt det är.

Få vakna & somna med den man älskar. Få käka ihop. Gå ut på promenader med hundarna.

Jag trodde aldrig att jag skulle fixa det så lätt !!

Har ju bott själv i hur många år som helst. Om man inte räknar med mina kids.

Jag trodde jag skulle tänka mer, det här är " MITT ". Men inge problem.

Allt är så enkelt & naturligt. Helt otroligt och härligt !

Sen är det mysigt att kunna sakna den andra veckan. Men JOBBIGT också ;-)

Kan bli galen emellanåt.

Nu har jag bokat ett mysigt hotell i Gränna, som vi ska vara i när vi firar 6 månadsdagen :-)

Det hotellet är så gulligt & romantiskt. Inget vanligt hotell.

Magnus hittade det på nätet & vi föll som furor båda två.

Ska bli VÅRT ställe :-)

Nu har jag varit ledig sen i fredags lunch. Jobba imorgon & fram till söndag.

Kommer bli jättekul. Härliga ungdomar som är hos oss :-) Man får skratta & le ofta.

ha en fortsatt skön vecka ! Kram !


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Härligt :-) Kan ju inte bli annat än avis. Men jag undrar om jag skulle fixa vara sambo så där..tveksamt. Ha en fin o skön vecka du m. Kram

2011-03-30 @ 18:52:24
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0