FULA gubbar & fruntimmer,,,,

Jag läste en blogg som en av mina vänner har skrivit.

Blir upprörd av det hon skrev.

Karlar som tror att dom kan ha ALLT !! Otrohet är bland det värsta jag vet !!

Nu för tiden finns det tydligen även dejting sidor för dom som är gifta & har sällskap.

Hur sjukt är inte det ??? Uppmuntra otrohet & falskhet.

Varför har man sällskap då ??? Va för tusan singel då & " pippa " runt hur mkt du vill !!

Då sårar du ingen i allafall.

Inte konstigt att man inte vågar tro fullt ut på kärleken & ärligheten.

Brudar överallt på nätet. Bara att ta för sig !! Skit i den som väntar hemma !!

Nu tror jag att det även finns kvinnor som gör samma sak. Inte bara männen.

Men efter som jag föredrar män så skriver jag om det.

Jag själv gick på en nit för 4 år sedan.

Lärde känna en man som bodde på landet med två stora hundar.

Han var väldigt intresserad & fick verkligen kämpa för att få mig intresserad.

Efter ett par månader träffades vi. Jag tänkte. Kan nog lita på honom.

Han ringde mig ofta. Kvällar, dagar & vi träffades på helgerna.

Men givetvis så kom " smällen " sen !!

Fick ett telefonsamtal från en tjej som undrade VEM jag var ?

Hon hade hittat mina sms i hans telefon.

Jag undrade givetvis VEM hon var ??  Då visade det sig att hon var hans SÄRBO !!

Jag blev givetvis jätteförbannad & ledsen & sårad.

Kvinnan förstog att jag inte hade en aning om henne. Vi hade kontakt ett bra tag efteråt &

pratade & pratade om det som hade hänt.

Sen visade det sig att det fanns ytterligare kvinnor i hans liv samtidigt.....

Det värsta var att man kände sig så otroligt dum som hade gått på det.

Jag var ju så misstänksam & testade honom på olika vis för att få veta vad han ville & tänkte.

Och ändå blev jag så lurad !!

Varför finns inte respekten & kämpandet längre ?? Än att fly till nästa, när det är lite jobbigt

i förhållandet.

Är det så himla kul & " jaga " ?? Förstår att det kan vara det när man är ung.

Men hur kul är det att bli tillsammans med ngn som man vet är en " Casanova " ??

Inget som gör att jag blir intresserad !! Tvärtom. Mer VARNING !!

Sen om ett par gemensamt har sagt att dom får strula runt vid sidan om. Är ju mer ok.

Men så vill jag inte leva. ALLT eller inget !! Har man bra kommunikation & respekt & ärlighet &

ömhet & humor. Så fixar man det !! Är jag helt övertygad om. Men man är TVÅ om det.

Kram !

Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Bra skrivit och uttrykt, jag håller med till hundra. Kram

2011-03-15 @ 10:47:32
Postat av: Gunsan

Jättebra inlägg.Behöver jag säga att jag råkat ut för samma ? Han träffade t.om min dotter...Sen fick jag ett mejl...av hans blivande fru!!!! Jag vågar banne mej inte lita på nån, efter alla nitar. Lade in ett utdrag fr sajten i min blogg.

Må gott m din kärlek <3 Kram vännen.

2011-03-16 @ 00:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0