Ingen inspiration

Jag skriver inte lika ofta längre.

Inspirationen finns inte som den brukar.

Nu har våren kommit i allafall. Så härligt. Jag har putsat mina fönster.

Man ser hur smutsigt det är lite här & där, nu när solen gör besök :-)

Riktig vårstädning skulle behövas framöver.

Jobbade helgen. Var trevligt. Men man är helt slut i huvudet sen.

Inte kroppsligt men huvudet. Mycket man ska tänka på & komma ihåg.

Å samtidigt vara proffsig :-)

Jobba med ungdomar är jättekul :-)

I dag har jag varit ledig. Va skönt. Har fått en del gjort. Har ju svårt att bara varva ner.

Vill gärna " pilla " med ngt.....

i dag skickade jag brev om ev ny lägenhet. Inte för att det är akut. Mest nyfikenhet skull.

Va mindre hyra & ändå större & ny renoverad. Får se om jag får ngt svar & var den är i stan.

Trivs ju bra här,,,,,

I dag har jag varit på strålande humör det mesta. Fick en " svacka " i kväll.

Blir så sur på människor som inte kan respektera andra & måste vara i centrum hela tiden !

Jag själv drar mig hellre undan då.

Tur att jag inte är långtjurig ,-)

Den här veckan är det jobba. Fixa till håret. Å ev få fika besök :-)

Nu ska jag slänga mig i soffan. Kram

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Vi kommer alla i svackor ibl...fullt naturligt. Och inspirationen är som bortblåst, iaf när man har tid att sätta sej ner o skriva. Va trist det är med såna människor, dom suger musten ur en totalt. Man klarar sej utan sånt folk. Ny lgh?

Nu blir jag nyfiken :-) Håller tummen att den ligger på rätt ställe o du får den! Ha de gott vänne. Kram <3

2011-03-22 @ 23:37:31
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0