Magnus :-)

I dag är det den " stora " dagen !! Sista gången på Livsstilsgruppen.

Pulsmätning, vikt & midja !! Ska bli kul & se vad det visar, sen jag började i okt.

Jag har kämpat & kommer fortsätta även efteråt. Än är inte resan färdig ,-)

Gick hem från jobbet. Solen skiner & man känner verkligen av våren :-)

Underbart !! Men tyvärr så ska det ju bli skitväder imorgon,,,,,,Men inget & grubbla på ,-)


Jag är så lycklig !! Vilken kille jag har fått !!

Magnus är så go & mysig att jag blir tossig. Känner en sån lycka bara jag tänker

på honom.

Som bara det, förr förra helgen var vi barnvakt åt Kevin. Magnus engagerade sig som bara den.

Han har ju ingen anledning till det egentligen.

Som syrran sa till Magnus : Hur kul kan det vara & bli tillsammans med en " mormor " ?

Hmmmmm kan man kanske undra,,,,,

Kevin ingår i mitt paket ! Å han är en lycka.  Å Magnus är toppen som köper det.

Jag är världens lyckligaste. Jag kan få mina " knäppa " tankar. Men jag kan prata med Magnus

om det. Berätta hur jag tänker & känner. Å han finns kvar :-) Å han tycker om MIG :-)

Att vara kär är både lycka & jobbigt. Mycket känslor som dyker upp, som inte finns när

man är singel.

Pratade med en jobbarpolare idag om det. Va skönt att höra att även hon tänker & reagerar

som jag gör ibland :-)

Jag är i allfall världens lyckligaste !! Magnus är mitt livs kärlek & själsfrände :-)

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Nu blir jag så där tårögd igen..o får ett fånigt leende på läpparna..Blir så där Åhhh ♥ Jag säger bara en sak..Magnus är en jädrans lyckost, som har fått en sån go mormor. Kärleksrus,bus..tankar funderingar, det är såna saker man ska kunna dela m sin kärlek. Njut av livet o all den kärlek du får.

Puss o Kram ♥ u vännen.

2011-03-08 @ 16:20:58
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Gunsan min härliga vän <3

Jag hoppas att även DU ska hitta din själsfrände.

Under kan ske. Jag var ju den sista på jorden som trodde det kunde hända !!

Puss & kram

2011-03-09 @ 12:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0