Våren är på G

Mitten av mars :-) Attans vad tiden går fort. Gott i och för sig. Men jag vill njuta av tiden

vi har framför oss. VÅREN !! Å jag & Magnus har snart hängt ihop i 3 månader :-)

17 mars ! Å bättre & bättre känns det :-)

Blommor som " poppar " upp. Luften är varm. Fågelsång :-)

Ju äldre jag blir. Ju mer uppskattar jag det.

Min helg har varit en riktig familje helg :-)

Träffade Magnus ena syster med man & dotter i lördags. Jättegulliga var dom.

Möttes av en stor & hjärtlig kram av systern. Behövdes ;-) Så nervös som jag var :-)

Härliga människor är dom i allafall. Å bor så mysigt ute på landet.

Kan bara tänka mig hur det är till sommaren :-)

Jag är ju uppvuxen på landet. Så en liten " bonnatös " är jag också :-)

Söndagen åkte Magnus & jag till sanna min dotter. Kim hennes kille var i Dalarna med sitt band.

Vi käkade lunch ihop & busade med Kevin.

SUCK, vilket charmtroll :-)

Å Magnus gillar han :-) Satt hos honom & gav honom kramar.

Jag älskar sådana här familje dagar. Har saknat dom.

Som singel är det inte mkt sådant :(

Mitt liv har blir så mysigt. Jag njuter för fullt. Hoppas att det förblir så här.

Nu till våren / sommaren vill jag träffa mina goa vänner A-C & Gunsan igen.

Försöka få ihop en helg framöver. Vi är som dom tre musketörerna :-) Hi hi

Ha en skön vecka :-) Njut av vår tecknen som " poppar " upp här & där.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0