Kalas & annat bladder,,,,,;-)

Slutet av maj månad. Fort det har gått.

Jag har inte samma skriv intresse sen innan. Har andra intressen som gör före.

Konstigt att det bara kan försvinna så,,,,,

Nåja. Livet leker. Har pysslat mkt vid min uteplats. Börjar bli fint & mina odlingar växer.

Gillar att pyssla o dona. Håller även på att måla ett skåp som jag har fått av Magnus.

Jag ska ha det i köket. Kommer bli så fint.

Snart har Magnus & jag hängt ihop i ett halvår. Tiden har gått fort.

Vi ska ju till Gränna på vår speciella 6 månads dag. Ska bli så mysigt.

Hotell med eget bubbelbadkar. Rummen ser ut som slottsrum.

Magnus & jag kommer bara varandra närmre & närmre. Å svårare & svårare är det att vara

ifrån varandra. Längtar som tusan efter varje avsked.

Men vi ses oftare nu. Även med hans kids. Funkar hur bra som helst :-)

På torsdag ska jag ha kalas hos mig. Dels för att fira min födelsedag & min dotters som fyller

på fredagen. Hela familjen samlas :-)

Grilla blir det. Vädret ska ju bli toppen !!

Sen ska vi vara barnvakt till Kevin. Ska bli jättemysigt.

Vi ska ut & åka båt bla. Kolla på kor med kalvar. Kevin kommer ha fullt upp :-)

Jag älskar att ha min familj hos mig. Få pyssla om dom.

Juni månad är det mkt kul som händer. Det värsta är att tiden går så fort då,,,,,

Bara att gilla & njuta läget.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Ja du livet är underbart. Kram

2011-05-31 @ 13:28:09
Postat av: Gunsan

Tiden går så otroligt fort...å det känns som den går ännu snabbare när man har kul :-(

Ha de helmysigt nu med alla nära kära hos dej :-)

Kram <3

2011-06-01 @ 14:57:31
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0