Energin tog slut,,,,

Jag har inte mått riktigt bra.

Har varit fruktansvärt trött. Mått illa, varit yr & haft huvudvärk & helt orkeslös.

Så jag stannade hemma ett par dagar från jobbet.

Å jag har sovit hur mkt som helst. Ändå lika trött dagen efter.

I dag känner jag mig piggare & energin är tbx.

Många klagar på att dom är trötta. Årstiden gör sitt.

Det är bara att bita ihop. Å lyssna på " kroppastollan ".

I dag är det 11 månader sen jag & Magnus träffades första gången.

Nästan ett helt år. Mmmmmm och helrätt känns det fortfarande.

Den 16-18 / 12 är vi i Gränna & firar 1 - årsdagen :-)

Ska bli hur mysigt som helst. Bada i bubbelbadkar med en badKARL ;-) MUMS !!!

Nästa helg är vår glögg färdig att dricka !! Ska bli spännande.

Det är mkt julpyssel framöver. Julgodis & julmat ska fixas.

En gris ska hämtas. Å jobba i mellan så klart !

Hoppas ni alla har det gott där ute :-)

Kramar

Kommentarer
Postat av: eja

bra att du lyssnar på kroppen...ja nu är julen snart här...1:a Advent nästa helg...mysigt...kram

2011-11-19 @ 11:25:17
Postat av: Tina

Eja : Håller med !! En mysig tid vi har framför oss. Å i år blir det extra mysigt för min del :-) Kram

2011-11-19 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0