Julmarknad

Ännu en helg har sprungit iväg. Jag har jobbat.

Tiden har gått fort ändå. I fredags på min lediga dag, träffade jag personen

som jag är kontaktperson till. Vi hade som vanligt trevligt ihop.

I går efter jobbet var jag ute och gick med Banjo ( hund ). En lång runda.

Solen var på sitt strålande humör.

Därefter spelade jag & Emma maxiyatzy. Mitt favospel :-)

Visserligen hatar jag att förlora,,,,,,,,,,

Kvällen lagade Magnus en supergod middag. Älgytterfile.

I dag var det jobba igen. Min brukares man fyllde år också.

Så lite sång blev det på morgonkvisten ;-) Sång & sång,,,,,,,ylande är mer sanning.

Efter jobbet stack Magnus & jag & kids till Huseby julmarknad.

Jättemysigt fastän snöns frånvaro.

Man längtar mer & mer till julen. Eller rättare sagt till " pysslet " innan.

Jag jobbar hela julhelgen,,,,,,,som vanligt !!

Vet inte när jag var ledig en jul. Men det blir nog lite jul även för mig i år.

Glad för en em & kväll :-)

Veckan som kommer är jobba. Även jobba extra. Lördag ska vi på fest.

Just nu skulle jag bara vilja ta det lugnt och krypa ner under filten i soffan.

Bara få vara & slippa vara social ,-)

Man behöver det ibland. Typ NUUUUUUU !!



Hoppas ni har det gott där ute på nätet. Många av er har jag ingen kontakt med,

sen jag skippade Facebook.

Tycker inte att man ska behöva sitta vid en dator för att ha " vänner "

Äkta vänner hör av sig även utanför.

Jag försöker hålla kontakt med några av er. Oftast är det jag som tar första kontakten.

Lite tråkigt att det är så.

Men ni som hör av er. Ni är härliga vänner :-)

Kram & ha en nicig vecka !

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Ja då e vi 2 som jobbar i jul, det går det m. Ja du jag får erkänna att ibl går de lite tid mellan gångerna då jag ta kontakt..Skäms på mej. Det är inte meningen man ska behöva ha dator för att hålla kontakten. Jag ska skärpa t mej vännen :-) Var rädd om dej. Varm kram

2011-11-14 @ 11:17:53
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Gunsan : Du & jag har haft kontakt hela tiden. I bland blir det oftare & ibland sällan. Men VI vet var vi har varandra :-) Jag syftar mer på en del som alltid skrev på FB. Men man hör inget ifrån dom utanför datorn.

Ha det gott vännen :-) Kram

2011-11-14 @ 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0