Kraxar som en kråka

Helgen blev lite av en " ditten & datten ".

Jag jobbade extra i lördags. Sen åkte vi direkt till Vmo.

Min dotter & svärson & guldklimpen Kevin kom på besök.

Mysigt att få träffa dom. Kvällen var vi bjudna på fest. Magnus fick gå själv.

Jag kände mig inte på " hugget ".

Jag har åkt på ngt " skit ". Kraxar som en kråka. Hostar & känner mig allmänt kass.

Söndagen vilade jag i stort sett hela dagen. Vi bastade på Magnus jobb.

Tänkte att det kanske är bra för kroppastollan. Svettas ur basceluskerna.

I dag är jag ledig. Ska försöka att jobba imorgon.

" Iprenmannen " brukar göra susen ;-)

Jobbigast är mitt kraxande. Känns som jag har en spikmatta i halsen.

Nog om det !!

På onsdag ska jag på medarbetarsamtal. Ska bli spännande.

Kvällen ska jag träffa mina goa fd jobbarpolare från Centrumgruppen.

Vi ska käka pizza & tjöta :-) Ja, om nu jag har ngn röst då.

Får köra med teckenspråk annars ,-) Å lyssna på dom andra.

På fredag kommer min son hem. Vi ska ha en mamma & son kväll :-)

Lördag är det julmarknad i Vmo. Å jobba som vanligt i helgen.

Ha en goe vecka !! Å en mysig adventshelg !

Kram

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Kraaaa ;-) Jobbigt med halsbesvär.. hoppas du slipper halsfluss..Den jag hade var inte nådig. Mycket sjuka som går. Vi får va glada om vi slipper mer bacillusker:-D Låter som du har mycket kul på G..Njut av allt mys o kul som väntar. Krya på dej <3 Kram

2011-11-22 @ 20:18:12
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0