Ulf Lundell

Uttråkad av min förkylning. Vad kan då pigga upp en ??

MUSIK så klart !! YouTube nästa !!

Först började jag lyssna på " kärlekssånger ". Plågar mig själv !! HMMMMMM !!

Ja, längtan av kärleken.

Kärleksvisan med Sahara Dawn Finer & Kärleken förde oss samman med Ulf Lundell :-)

Du är allt med Sonja Alden & Shirley Clamp.

Hade jag inte varit gift en gång, så hade jag velat ha dessa låtar på mitt bröllop.

Nu behöver jag ju inte fundera på det,,,,,,,ha ha

Jag fortsatte med att lyssna på Lundell.

Han blev min stora idol när jag var 12 år.

Min bästis storebror " gav " hans musik till mig. Blev helsåld.

Har varit på några konserter. En del skitbra & en del skit med Lundell.

Man kunde ju aldrig veta i vilken form han skulle vara i.

Men holemoses vilka texter & musik han har gjort.

Vad sägs om : Lycklig man, Hon gör mig galen, Snart kommer änglarna att landa,

När jag kysser havet, Måne över haväng, Rom i regnet, Ett stenbord i Toscana mfl

UNDERBAR musik !

Jag spelar för hela huset. Har varit alldeles för tyst för länge,,,,;-)

Min dotter har fixat en dator till mig. Gullunge.

Dagen har varit lugn. Vila & vila.

Magnus var förbi en sväng med hans dotter & hundarna. Vi fikade & tjötade.

Jag stannade kvar i Vmo. Vill bli fri från förkylningen.

Å Magnus ska ändå jaga imorgon.

Hoppas att er helg är mysig. Härlig tid med alla stakar som är framme ;-)

Ja, alltså i fönstrena ;-)  Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Ha så gott med allt. Kram om er två.

2011-11-27 @ 01:10:30
Postat av: Tina

Tack Gert ! Du får ha det gott så här 1,a advent. Kram

2011-11-27 @ 08:38:15
Postat av: Gunsan

Go o omtänksam dotter du har :-)Här stormar de för fullt...Vilken 1:a advent..men staken står iaf...i fönstret! ;-)Du får krya på dej. Kram

2011-11-28 @ 00:35:18
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Envis förkylning. Går sakta men säkert åt rätt håll. Kram

2011-11-30 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0