Älgarna demonstrerar ;-).........kanske

Ledig dag !

Solen skiner. En riktigt fin höstdag.

Jag har fixat några ärenden på fm. Finns alltid ngt att göra.

I går kväll kom syrran & min dotter en sväng till mig.

Syrran flyttade i helgen som var. Hon fick mina köksmöbler.

Jag får nya idag :-)

Magnus dotter kom till mig efter skolan. Dom hade haft orienteringsdag.

Det är så kul att det mesta funkar bra.

Är så glad för min lilla familj :-) Min egen & Magnus.

På lördag pyser vi till Älmhult till min son som också har flyttat till ny lya.

Ska fixas med gardiner & annat pyssel.

Söndag blir det en tur till Jkpg till syrran. Min dotter & Kevin kommer också en sväng :-)

Det har varit mkt nu på mina lediga helger. Hoppas det blir lite lugnare för min del.

Magnus kommer att vara på älgjakt nästa vecka, när jag jobbar.

Älgkött är ju inte dumt ;-)

Ha en fortsatt goe vecka. Kram !



Kommentarer
Postat av: eja

skicka ett sms om du ser att ja vatt här ,är ju inte helt datakunnig....bra du skriver gillar att läsadet....ja å Tyra får klara oss utan Walle nästa v ,först är det älgjakt å sen ska han på Hantverksföreningsresa till Tyskland...ha det bra kram

2011-10-05 @ 14:11:39
Postat av: Tina

Tack för din kommentar, Eja :-) Alltid kul när du skriver. Det är ju inte dumt med älgkött ;-) Det kanske både du & jag får till hösten. Kram

2011-10-05 @ 19:34:21
Postat av: Gunsan

Du har fullt upp, som vanligt. Önskar jag hade hälften av din energi :-) Vår gemensamma vän (tokstollen ;-) Kollar upp för en liten sammankomst, vi som bloggade på EK-..blir ca 10 pers...Dej inräknad o AC, så då får ni lov att komma..inga ursäkter godtas .Hahaha. Ha de gott gumman. Bamsekram

2011-10-06 @ 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0