Dum blondin ,-)

Ja, vad ska man säga ??

Satt ju här vid min dator i fredags och blev skogstokig på tangentbordet !!

Jag fick inte fram bokstäverna. I bland kom det fram en bokstav & segt var det.

Tekniska grejor är INTE min grej. Tålamod finns INTE på sånt.

Om det inte funkar på en gång.

Så jag gav upp. Trodde att allt var paj i datorn.

På kvällen var det ngt som " pinglade " till under min man.

Jag har ju batteridrivet tangentbord. Kanske batterierna som börjar ta slut......

GLAD och stolt över mig själv att JAG kom på det !! Och så var det !!

Nya batterier och allt funkar galant. Tralllalllaaaallaaaaaa :-))

Så nu kommer jag fortsätta att skriva i min blogg.

Helgen har jag jobbat. Varit en bra helg ändå.

Har ju kvällarna ledigt och kan umgås med Magnus & hans kids.

Mmmmmm Magnus :-) Jag bara är helsåld på denna underbara karl.

I morgon är det 10 månader. Otroligt vad fort tiden har gått.

Allting känns så bra med Magnus. Känner mig trygg & älskad.

Hans barn gillar mig också och jag dom. Mina ungar gillar Magnus.

Kevin avgudar Magnus ;-)

Jag är lyckligt lottad !! Det här är äkta kärlek :-)

Ha en härlig kommande vecka !!

Nu ska jag avfrosta min frys. På tiden,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0