Massa " babbel " ;-)

Jag har jobbat i helgen. Varit en bra helg.

Hann in till Vmo en runda på marknaden. Tack vare min trevliga

brukares anhörig.

Jag köpte ett par julklappar. Tänker vara ute i god tid i år.

Jag riktigt längtar till att få julpyssla :-) Julglöggen är ihopablandad.

Klar om 25 dagar :-) Kul & ge boer egengjord glögg.

I morgon är det min lediga dag. Men jag ska jobba extra hos en fd brukare.

Ska bli kul :-) Jobbar fram till torsdag. Sen tar jag helg ledigt.

Magnus systrar med familj är bjudna på mat & dryck på lördag hos mig.

Vi ska " fira " Magnus födelsedag som var ett tag sedan.

Veckorna går fort. Men det måste ju vara ett tecken på att man trivs med det mesta.

Nu ska jag ut med hundarna, innan jag styr kosan mot Värnamo.

Ska passa på att simma med min granne också :-)

Ha en fin vecka. Mysigt nu på kvällarna när det är mörkare.

Jag älskar att ha en massa tända ljus. Å min öppna spis ska få jobba i helgen.

Magnus har fixat en massa ved :-)

Tjingeling !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0