Glad för en väns skull

Hemma i Vmo och kikar till mitt hem :-)

Har ju numera två hem ;-)

Riktigt lyxigt kan man tycka.

Jag läste en av mina vänners blogg precis. Blev så GLAD !

Hon har ju också träffat kärleken. Det riktigt strålar om henne på bilderna.

Tänk vad kärleken kan göra med en :-)

Man ser inte det själv men andra gör det.

Så härligt att läsa att det finns kärlek där ute som klaffar tillslut.

Det kan ta sin tid men värd att vänta på.

Själv är jag lika lycklig fortfarande. Magnus & jag har det toppen ihop.

Fastän vi kan smågnabbas också. Men inget allvarligt. Å sen pratar vi alltid om det vi

undrar över eller tycker ngt är fel. JÄTTESKÖNT !

Jag har fixat födelsedagspresent idag till Magnus. Han fyller 45 år på torsdag.

Min " TOYBOY " ;-) * Fniss *  Jag är ju ett år äldre,,,,,,,,

Helgen som var, hade vi guldklimpen Kevin hos oss.

Mer underbar" unge " hittar man inte. Mitt hjärta är helsåld på Kevin.

Jättemysigt hade vi.

Nu ska jag en sväng till tvättstugan innan jag ska rusa igen,,,,

Tjingeling på er ! Njut av det goa vädret som ska besöka oss den här veckan.



Kommentarer
Postat av: eja

tack för sms det värmer...idag har ja fönsterputs här ,skulle ju k förra onsd men det regna ju kram

2011-09-28 @ 10:27:56
Postat av: Gunsan

Alltid underbart höra att folk hitta kärleken, och är det ngn i vänskapskretsen så blir man ännu gladare :-) Ni är väl värda lyckan! ♥ I ett förhållande gnabbas man väl lite ibl..inget konstigt m det..man kan ju inte va ense o tycka lika jämt. Det vore väldigt konstigt. Var rädd om dej o ha de gott m alla gosiga runt dej. Kram

2011-09-28 @ 12:19:15
Postat av: Tina

Eja: Man får passa på efter väder. Ska ju vara toppenfint den här veckan :-)Alltid kul & ha kontakt med dej.



Gunsan : Snart är det DIN tur :-) När man minst anar.

Kram på er !

2011-09-28 @ 22:08:49
Postat av: ulrika

:) så glad för er skull! kram ( här är allt bra oxå - bara sååå fullt upp men nu börjar d lugna ner sig äntligen )

2011-10-03 @ 07:11:13
URL: http://svamplust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0