Helgens bravader

Helgen har bara sprungit iväg.

Det har varit fullt upp. Trevlig & mysig.

Jag har även fått mig tankeställare. Saker som jag måste ta tag i. 

Det handlar bara om mig själv. Å jag kommer att fixa det.

Nog om det !

I fredags fick jag en jättefin bukett blommor av Magnus. En höst bukett.

Fick även två blommor av ett par tjejpolare. Jättefina dom också. Värmer i hjärtat :-)

Jag hade ju " tjejträff " igår em / kväll.

Det var jättekul & mkt skratt. Alla är så olika till sättet, men attans va trevligt vi hade ihop.

I dag är det inte mkt som händer. Magnus & jag skulle gå Osuddenrundan men det började

ösregna & åska. Blev bara en liten runda. Var & simmade istället.

Mycket folk i simhallen idag. Träffade på ett par bekanta som jag pratade med.

Blev tillfrågad om jag vill bli fodervärd till en valp :-)

Lockande är det ju ;-) Men ska funka i verkligheten också.

Nu till ngt helt annat.

MOBBING !!

Vuxenmobbing. Helsjukt att det finns över huvud taget.

Vuxna människor fryser ut ngn. Ser till att få " SITT " & skiter i andras känslor.

Samtidigt är dom så fega och inte vågar stå för vad dom gör. Kör med fult spel.

Jag kokar av ilska mot sådana människor. Falska & " rövslickare ".

Ursäkta mitt ord !!

Inte konstigt att dom yngre håller på. Har dom föräldrar som beter sig så, så klart

att deras barn tror att det är OK att hålla på med mobbing.

Jag var bara tvungen att skriva av mig.

Nu ska jag ut en sväng. Rastlös & har en oroskänsla i magen : (

Bara att trötta ut mig så glömmer jag det sen ;-)

Ha en bra vecka & sköt om er. Kram !




Kommentarer
Postat av: Gunsan

Men va kul att du har kommit igång å skriva igen:-) Har saknat det..o dej m då !

Härligt höra att tjejträffen vart kanon...länge sen jag var på en "sån" tjejfest...haha. Jäkla mobbande människor, ålder spelar ingen roll. Men nog fanken borde vuxna ha så mycket förstånd att dom inte sprider såna grejer vidare t sina avkommor :-(

Jag håller m dej helt..rövslickande falska människor. Fy f*n.

Ha en underbar helg. Kramar i massor.

Ps.Vilken underbar bukett Ds.

2011-09-16 @ 14:15:57
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0