Hon fixade det !

TJOHHHHHHHOOOOOOO !!

Min dotter fixade körkortet idag :-)

Jag var så nervös, innan jag fick det efterlängtade samtalet från henne.

Jag är så himla GLAD för hennes skull.

Vilken frihet & allt blir lättare för henne & Kevin.

Bil har hon redan fått ;-) Ska hämtas i em i Värnamo.

Grattis stumpan. Du fixar allt !! Lika envis som din mamma när det gäller.

I går firade vi Magnus som fyllde år. Mysigt. Magnus son hade bakat tårta. Mums !

Helgen blir till att jobba & gå en sväng på Rydaholmsdagen.

Ha en skön & trevlig helg !


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Grattis t Sanna o körkort.:-) Jag kan mycket väl tro att din envishet o jävlar anamma har smittat av sej på ungarna..En bra egenskap ! Ha en underbar helg. Kram <3

2011-10-01 @ 12:21:22
Postat av: Lilla hjärtat

Duktig Dotter, ha en skön vecka. Kram

2011-10-03 @ 19:30:41
Postat av: Tina

Ibland kan det vara bra att vara envis ;-)

Ni får ha en skön vecka :-) Kram på er !

2011-10-04 @ 14:02:09
Postat av: Sanna

Puss älskar dig

2011-10-08 @ 02:04:17
URL: http://krasys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0