Tråkigt oväntat besök :(

Gevalia kaffet gör reklam för " Ett oväntat besök ".

Oftast är det trevligt & kul att få ett oväntat besök.

Jag har fått det där besöket. Men jag blev INTE glad. Snarare hängig & deppig.

Att ett besök kan få en att må så dåligt. Inte orka bry sig om ngt runt omkring sig.

Få en till att känna sig värdelös & ensam.

Jag vill INTE må så här !! Vill inte tycka synd om mig !

Just nu vill jag bara kura ihop mig i soffan under täcket & bara få vara.

Tänker på hur det här besöket påverkar mig. Hur lätt jag blev " urfunktion ".

Vill helst bara sova & vakna & vara som vanligt dagen efter.

Men det här kommer ta ett par dagar innan jag kan gå vidare :(

Å DÅ ska jag minsann ta igen allt, som jag missar pga att jag inte orkar ta tag i det nu.

FY TUSAN FÖR DENNA FÖRKYLNING !! ;-)


Ligger nerbäddad & snörvlar & mår inget vidare. Tack & lov så går det ju över ngn.

Önskar er alla en bra helg !! Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fy på dig vännen....;) :P haha

Hahaha du är för goe du....;)

Fick mig ett gott skratt...:)



Blev skiiiitorolig när jag läste ditt inlägg ända tills jag kom ner till den där biten med den där förkylningen...;)

Trodde ju att det hade hänt ngt....men så blev jag väldigt lättad när jag lite längre ner i ditt inlägg förstod att det "bara" handlade om den dära förkylningen..haha. ;)



Men inte roligt att du är så förkyld.:(

Du får Krya På Dig en massa så hoppas jag att du blir bra snart igen.

Du vet var jag finns...bara hojta till isf. :)



Ha en bra helg du me och Krya På Dig!!



Kramizar <3

2011-09-17 @ 01:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0