Vem är du ; vem är jag ;-)

Ledig dag. I går jobbade jag & det var fullt ös på Lundberg.

Så fort jag är lite piggare efter sjukdom, så TROR jag att jag kan ösa på till 100 %

på en gång.

Tyvärr är det inte så. Är trött & seg som tusan. Orken är inte ok.

Så jag får skippa simningen idag. Blev långpromenad istället.

Luft kan ju inte göra det värre ;-)

Jag har plockat & sorterat bort gamla kläder som jag inte använder.

Uppssss vad plats det blev i garderoben plötsligt :-)

Gutt & bli av med gammalt " skit ".

Jag har gått & tänkt på hur olika vi alla människor är.

Menar till sättet. Å tur är väl det. Hade inte varit kul & se sig själv överallt.

En som tänker & gör precis som sig själv. USCH !

Jag har alltid velat finnas tillhands för andra människor. Ser jag att ngn mår dåligt i min

närhet, så är jag där direkt & vill kolla läget.

INTE för att jag är nyfiken. Utan för att jag bryr mig.

Jag mår BRA av att finnas till för andra människor. Ung som gammal.

Men tyvärr när man själv behöver ngn, så är det INTE många som finns till för en annan.

I bland kan jag känna. VARFÖR ska jag bry mig när jag inte kanske får tbx ?

Man kan inte ändra på sin personlighet. Jo, ibland.

Jag kan INTE bli ngn som tänker : Tänk på dig själv & skit i andra.

Jag är inte den typen. Där i mot är jag INTE den som tar skit av andra som inte är befogat.

Men lyssnar gärna på råd & annans mening. Jag har INTE alltid rätt.  Men rätt ofta ;-) SKOJAR !!

Jag vill att människor runt mig ska må BRA av att vara med mig. Då mår JAG själv bra :-)

Det är väl kanske därför jag trivs så bra med att jobba med människor.

Få hjälpa till, få att bli glad & få känna att ngn bryr sig.

Sen gillar jag utmaningar. Ju mer motgång jag får. Ju mer ska jag FIXA det !

Å det gör jag oftast. I bland går det fort, ibland tar det längre tid. Men jag fixar det !

Jag ger inte upp så lätt. Har jag gett mig in i ngt så ska det fixas.

Om det så är jobbet eller privat.

Nu ska jag ta & stryka lite innan middagen är klar :-)

Å NI DÄR UTE !! TACK ännu en gång för att ni läser min blogg :-)

Vet inte vilka ni är. Men fler & fler är det. JÄTTEKUL !!

Kram & ha en fortsatt goe vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0