Sommaren 2012

Äntligen vet jag hur jag kommer in på min egen bloggsida.
Gunsan visade mig. Har ju så mkt som jag vill skriva om. Å har inte kunnat !
 
Nu har jag semester. Går på min tredje och sista vecka i morgon.
Jag har haft en jättekul semester. Händer mkt hela tiden.
 
Vi har haft besök av vänner från Jkpg, Oskarshamn och Byholma :-)
Jag tycker om att få fixa och dona. Få andra att trivas.
 
Sen är jag ju en hemmatjej också :-)
Min kära vän Gunsan var hos oss. Å Gert. Dom lärde jag känna via en bloggsida.
 
För några år sedan. Å kontakten består. Så himla kul.
Å Magnus har också fått lära känna dom. Alla är vi samma skrot och korn :-)
 
Sen var min goa vän Eja med syster och " gubbe " hos oss. MYSIGT !!
Tänk vad man kan lära känna varandra via en text.
 
Jag har fått min efterlängatde katt ;-) Världens sötaste Missan.
Å ett snäpp ännu bättre. Ett barnbarn till.
 
En litet underverk på 2890 g och 48 cm. En ljuvlig liten kille.
Kevin har blivit storebror. Otroligt. 
 
Jag är lyckligt lottad ! Har det jag önskar mig.
På onsdag ska Magnus och jag åka Vättern runt med Eja och Walle.
 
En övernattning på ett mysigt ställe. Ska bli riktigt kul och trevligt.
Ha det gott vänner. Skriver mer senare. Kram
 

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Hejja, de gick ju bra det här :-) Tack vännen för senast..de var så kul att ses igen. Alldeles för länge sen. Magnus va toppen..precis en sån kille jag skulle önska dej <3. Missan o ett nytt litet barnbarn,livet är bra underbart.Grattis vännen. Ha de forts trevligt o mysigt din sista sem vecka...o lycka till m de nya jobbet. Kram <3

2012-08-08 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0