Framtids drömmar......

Oj, nu va det ett tag igen sen jag skrev !

Har haft fullt upp. Så skrivandet kommer vid sidan om.

Magnus o jag har sagt upp våra lägenheter. Vi ska bli sambos på riktigt.

Ett rött hus med vita knutar. Stor trädgård.

Vi har sådana framtids drömmar om hur vi ska ha det sen.

Bla kanske starta ett hundpensionat. Börja om sommaren.

Det vore så perfekt där. Lite på landet men 5 min från samhället.

Skog runt omkring :-)

Sen har vi även pratat om att kanske bli avlastningsföräldrar åt ngt barn.

En helg i månaden. Vi får se vart allt slutar.

Livet är spännande i allafall.

I morgon efter att jag har jobbat där jag är nu. Ska jag jobba hos en ny brukare.

Ett barn. Ska bli jättekul. Barnet är världens charmtroll :-)

Jag gillar nya utmaningar & lära mig nya saker :-)

Det var allt för den här gången !

Kram till alla som vill ha ;-)

Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Kul du har kommit till punkt, hoppas att allt du har i sinnet blir bra. Lycka till med nya jobbet. kram på er två goa.

2012-01-17 @ 18:30:46
Postat av: Tina

TACK Gert. Vi får ta en dag i taget. Å ha mål i livet är ju bra att ha :-) Sen om det blir så får framtiden visa. Kram från oss två

2012-01-17 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0