Nya utmaningar

Jag har inte haft ngn lust till att skriva i min blogg.

Fantasin har varit helt borta !!

Nytt år & nya utmaningar. Skönt att vardagen snart är tbx.

Jag är ledig några dagar nu. Skönt. Men har fullt upp ändå.

Passar på att träffa vänner så mkt jag kan bla.

I morgon ska vi till Jkpg för att fira Kevins 3 årsdag. Lille plutten är 3 år redan.

Han är i pirater & dinosauries värld just nu.

Så givetvis blir det sådana födelsedagspresenter ;-)

Sen har jag & Magnus kollat på ett hus som vi får hyra. Om vi vill det.

Det ligger 5 min från Rydaholms samhälle. Stor trädgård & skogen en bit bort.

Hur mysigt som helst. Å lagom stort till oss.

Vi skulle spara en massa pengar om vi flyttar ihop. Allting betalas ju dubbelt nu.

Plus ett evigt farandet fram & tbx mellan Vmo & Ryet.

Vi har sådana drömmar OM vi tar huset. Ha ett hundpensionat bla

Sen ska vi ha badtunna ute :-) Vi älskar ju att bada ;-)

Vi ska ha bestämt oss till söndag.

Tjingeling && morsning


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys ju :-) Ja en sak e säkert, ekonomin blir bättre om ni bor ihop. Och så slipper du/ni farandet. Låter toppen ju.Det kommer bli kanon! Ha en forts fin helg.

Kram

2012-01-07 @ 00:34:14
Postat av: AC

Låter ju hur mysigt som helst med huset och som sagt var, ekonomin blir ju betydligt bättre om man har någon att dela den med ;-)

Gary har börjat prata om kollektivt boende, men jag är inte riktigt inne på den biten. Ska nog kolla lite och läsa om det.

Puss och kram <3

2012-01-07 @ 11:29:44
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: Tins

Ja det blir nog bra. Man måste våga för att vinna. Kram

2012-01-07 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0