Gnällblogg

Det blir längre och längre mellan mina blogg inlägg.

Sluta helt kan jag inte.

Det har varit så mycket nu ett tag. Å jag har varit så himla trött.

Känns som om jag aldrig hinner ikapp mig själv. Jobbet tar mkt energi på mig.

Jag har haft tuffa dagar, psykiskt på jobbet. Är trött och nerstämd, när jag kommer hem.

Jag är inte van vid att hela tiden få jobba tvärt i mot vad jag har fått lära mig.

Vet aldrig om det blir en lugn dag eller mkt tjafs.

Det är svårt att tänka sig hur det är på mitt jobb. Mycket speciellt.

Jag har varit på många olika ställen, men aldrig som där jag är nu.

När jag kommer hem så märker Magnus direkt på mig hur min dag har varit.

I sådana lägen hade jag velat bott själv. Slippa låtsas att allt är ok. Eller slippa och vara deppig

och sur mot dom där hemma. Nu är jag tack och lov bra på att dölja det, oftast.

Jag jobbar för att hjälpa till och peppa till ngt positivt. Men så är det inte här.

Nog om det !

Sen har vi haft födelsedagar. Inflyttningsfest. Jättekul har det varit.

Men jag behöver få vila ut. Jobbar varannan helg. Tar musten ur mig psykiskt.

Usch vad jag låter gnällig :-(

Är ju faktiskt en positiv tjej som älskar livet. Å allt blir bättre.

Jag kommer vara den glada Tina som jag oftast är.

Har bara haft mkt nu ett tag. Både jobbet och privat.

Nästa helg ska jag och Magnus bo i en stuga och bara vara. Fira vår 1,5 årsdag :-)

Ingen data eller tv. Bara sjö och naturen.

Hoppas nu att vädret blir ok,,,,,annars så stannar vi nog hemma ;-)

Bor ju så mysigt där vi bor :-) I love it !!

Kram & förlåt för min negativa blogg. Även jag kan vara hängig.

Men HALLÅÅÅÅ !! Med kärleken är det bara bra med. Finns INGEN som min Magnus :-)

Kommentarer
Postat av: Gert

Kommentar, Varmkram från tokstollen.

2012-06-05 @ 21:52:22
Postat av: Mona

ALLA har rätt att känna sig så Tina.. du sprider så mycket glädje och positiv energi på FB... Jag som är en "gnällfia" blir styrkt av dig många gånger..

Men ingen orkar vara ett solsken jämt och det tar på krafterna när det är jobbigt runt en på jobbet..

Bamse kram till dig från mig...och be INTE om förlåtelse vi är bara människor --

2012-06-05 @ 22:11:36
Postat av: Carina

Be inte om ursäkt för att du gnäller. Det är en ventil vi måste ha. Och du har ju verkligen inte världens roligaste jobb. Skönt ändå att det snart är semester o sedan är det inte så lång tid kvar ;) Du är världens goaste, OCH du får gärna gnälla. Det står vi ut med. För du sprudlar för det mesta av glädje. Kram på dig Vi måste ses snart. KramarOm <3

2012-06-05 @ 22:44:15
Postat av: eja

Ibland är det upp å ibland är det ner,säkert för oss alla..men som du, ändå ta tag i det positiva det är guld värt å tack för allt du förmedlat till mig..

nu vågar ja mer..kram

2012-06-06 @ 08:09:16
Postat av: AC

Ja, jag har märkt att det blir längr och längre mellan bloggarna, men det gör inget bara du inte slutar helt =)

Gnälla det får man och bör man göra utimellan ;) Ventilera sig ibland är bara bra och som de andra säger, du är alltid en sådan positiv kick och sprider så mycket skratt och glädje för många så då du gnäller gör det inget. Vill ju att du mår bra ;)

Skönaste varmaste kramen till dig ;)

2012-06-06 @ 13:32:21
URL: http://ambivalentablogen.blogg.se/
Postat av: Gunsan None

Bara gnäll på det måste man få göra ibl...jag gör de titt som tätt ;-) Det blir snart bättre ska du se. Kram <3

Svar: Å nu har jag gnällt av mig irl med dej ;-) Kram
Tina

2012-06-28 @ 18:41:43
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0