Hänt en hel del,,,

Det va ett tag sedan jag skrev. Vet inte varför. Jag som alltid har gillat att

skriva. Nåja. Nu gör jag det i allafall.

Det har hunnit vara varmt och skönt ute. Nästan som sommar.

Nu har vi vinter igen. Redigt april väder.

I morgon får vi nyckel till huset. Vi ska måla och tapetsera.

April månad kommer det vara fullt upp. Jobbar varannan helg också.

Två lägenheter ska tömmas och städas. Allting löser sig.

Det ska bli så gutt den 30 april. Då ska vi sova första natten där och alla saker

finns i huset. Ska bli så skönt att få ETT boende.

Slippa åka fram o tbx med mina väskor med kläder mm.

Å vi får badkar !!!! Livsfarligt för två " badomaner " :)

Jag har fått nytt jobb också !! Blev faktiskt erbjuden två jobb inom samma tid.

Båda jobben är intressanta. Men jag valde att jobba på daglig verksamhet för

förståndshandikappade. Jag kommer jobba dagtid. Inga helger.

Tänk och få vara ledig när andra är lediga. Fira jul, nyår och påsk.

Det kommer bli så himla kul. Jag behöver ngt nytt nu. Variation.

Mina två senaste år, har varit toppen. Har sånt flyt att man nästan blir rädd.

Bara att gilla läget och hänga på så länge det varar....

Min kära son fyller 25 år också nu i april. Otroligt vad tiden går fort.

Min " lille Joppe ".

Som sagt så har jag fullt upp i april. Kommer inte vara jättesocial.

Tar igen det sen i maj ;-)

I går var vi hos Magnus ena syster och man. I Ingelstad. Var jättemysigt.

Jag tycker om henne. Så gullig och mysig.

Nu ska vi tända ljus och käka toastmacka.

Va rädda om er & Kram





Kommentarer
Postat av: Gerra

Glad jag är för din skull, har ju följt dig under lång tid. Kram på er två goa.

2012-04-02 @ 23:34:59
Postat av: AC

Lycka till med flytten!

Kram <3

2012-04-08 @ 12:42:41
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0