Snart nov över

November ska ju vara en seg och tråkig månad. Men jag tycker att den har gått fort.
Sen kan jag inte påstå att vädret och mörkret har varit så kul,,,,,
Men NU går vi mot ljusare och mysigare tider !
Goodbye November ;-)
 
I fredags åkte jag och mina tre jobbarpolare till Göteborg. Vi var på två studiebesök.
Först på ett hotell där funktionsförhindrade sköter det med hjälp av personal.
Dom skötte allt från städ, kök och servering och receptionen.
Jätteduktiga :-)
Å den kvinnliga chefen var en helt underbar person. Så engagerad och lyste av glädje och stolthet
över sina elever.
 
Sen fortsatte vi till en butik som heter Intryck. Också funktionsförhindrade som skötte det med hjälp.
Dom gjorde allt själva. Tryckte på tyg. Sydde och tillverkade olika saker.
Jättemysig affär och mysiga människor.
 
Kvällen avslutades med middag på ett mysigt ställe. Å där efter blev det Scandinavium
för att kolla och lyssna på " On stage ". Olika artister som sjöng. Bla en av mina favvisar
Uno Svenningsson :-)
 
När vi skulle åka hem till hotellet med spårvagnen. Blev det problem !!
Vi åkte fel flera gånger. Som vi skrattade. Hade ju absolut ingen koll där.
Vi fick hjälp av en snäll Gbgare tillslut. 
Trevligt hade vi i allafall :-)
 
Men hur det än är så är det alltid KUL att komma hem. Till sina älsklingar.
Magnus och djuren och bonuskidsen.
 
Nästa helg ska vi ha Kevin hos oss. Ska bli helt underbart. Gå på julmarknaden och göra
ngt julpyssel med honom.
Och fixa adventsstjärnorna. Så mysigt !
 
Önskar er alla en fin kommande vecka :-) Kram <3
 

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Men va roligt, jag skulle velat vara m er i Gbg. Vore toppen få se hur dom hade det på jobben :-) Borta bra men hemma bäst heter det, och oftast så stämmer det. Ha en helmysig vecka, me alla dina <3 o pyssla på :-) Kram <3

2012-11-25 @ 22:09:42
Postat av: ulrika

kram t dig goa tina!

2012-11-25 @ 23:10:39
URL: http://www.svamplust.blogg.se
Postat av: Stollen

Kram go dotra

2012-11-26 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0