Okt

Yisses vad fort tiden går !! Snart mitten av okt. Hinner inte med ! Eller är det så att man
trivs så bra med livet ? Att tiden går fort.
Nåja. Jag har ofta mkt runt omkring mig. Å jag har äntligen blivit den sociala tjej som
jag är. Så skönt att slippa jobba helger ! 
Kunna träffa vänner och familj som många andra. Slippa säga : Sorry ! jag ska jobba !!
Jag försöker verkligen träffa mina vänner så mkt jag kan. Vore tråkigt utan dom.
Tog ledigt en dag. Tänkte bara på mig själv. Gick till frissan. Simmade och träffade ett par 
goa vänner. En härlig dag !!
 
Mitt jobb är fortfarandet superkul ! Underbara jobbarpolare. Å härliga brukare :-)
Fattar knappt än att jag fick det jobbet !! Lyckligaste på denna jord !
 
Har så mkt roligheter framför mig. Jag o jobbarpolarna ska till Gbg på studiebesök.
Bo på hotell. Å på kvällen gå på : On stage på Scandinavium. Olika artister som uppträder.
Sen den 1 nov ska jag åka till min vän Gunsan i oskarshamn. Min andra vän Ann-Chatrine från Sthm kommer också. Jag tog ledigt från jobbet på fredagen.
Ska bli så kul och träffas alla tre igen. Sist va hemma hos mig i Vmo för tre, fyra år sedan.
 
Sen har vi barndop framför oss. Mitt andra barnbarn ska döpas. Tänk att jag är mormor 
till två underbara killar <3
 
 
Magnus och jag ska fira vår 2 årsdag på Gyllene Uttern. Bokat hotell. Lyxsviten :-)
JAAAAAA jag är lycklig med mitt liv :-) Har allt man kan önska sig :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Härligt, det är gott höra att du hittat rätt i livet. Att du är där du vill, äntligen. Ska bli så kul att ses igen :-) Har gått alldeles för lång tid sen vi sågs alla 3. Längtar. Du har mycket trevligt se fram mot nu ;-) Kram vännen <3

2012-10-13 @ 22:10:01
Postat av: AC

Säger som Gunsan, härligt att du har det liv du har nu. Och det ska bli så kul att träffas alla tre igen ;) Dagarna kan inte gå tillräckligt fort nu tills dess.
Kram till lyckliga dig <3

2012-10-17 @ 19:40:03
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0