Fb

Jag kommer inte vara lika mkt på fb som tidigare ! Har tröttnat ! Dels för att jag vill lägga tid på andra saker som känns viktigare. Sen har jag märkt. Är man inte inne på fb jämt och kommenterar, så blir man nästan bortglömd. Jag jobbar dagtid varje vardag. Kan inte sitta på fb på arbetstiden. När jag kommer hem. Ska djuren ha sitt. Promenad och mat och gos. Mat ska fixas. Städ, tvätt. Sen har jag börjat simma. Vill gå ner i vikt. Allting tar sin tid. Å jag gillar att göra mina andra saker. Jag förstår att dom som inte jobbar av olika anledningar, sitter vid fb. Har kontakt med andra. En social bit. Man märker gemenskapen mellan dom. Jag vill ha vänner som är vänner både utanför och inne på fb. Finns mail, sms, ringa om man vill hålla kontakten. Jag kommer höra av mig då och då. Men vill INTE ha påtvingad kontakt eller synas hela tiden för att man ska bli uppskattad på fb. Känner mig ledsen och besviken av olika anledningar. Så nu kör jag mitt eget race. Gör det jag mår bra av ! Vill jag skriva. Blir det här i min blogg. Kram o trevlig helg 💗

Kommentarer
Postat av: Bigitta

Hej tina ..du lägger ner för mycket energi på fb.Skriv när du vill.Kan gå flera dagar jag inte skriver...min sak kram o ha de gött

2015-02-14 @ 08:43:22
Postat av: Lise-Lotte

Jag förstår dig. Sedan jag började jobba har jag ingen energi över, iaf inte till FB, det blir bara sporadiskt.

2015-03-18 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0