Februari

Var visst ett tag sedan jag var här sist. Jag har så mkt jag vill skriva om ! Men får inte till det på skrift,,,,,,hjärnan är bombad med mkt som vill UT ! Jag har äntligen kommit igång med min motion ! Köpte ju ett halvårskort till sporthallen i okt. Älskar att simma och basta ! Blev sjuk. 4 månader åt pepparn pga mina två lungsäcksinflammationer och hosta. Har varit helt orkeslös och mått skit !! Fortfarandet är det ngt skit kvar,,,,,,väntar på en tid på medicin för fler prover. Men jag mår så mkt bättre nu ! Energin finns oftast nu. Tänker inte vika mig nu !! Ska simma 3 ggr i veckan. Gå till jobbet med mina nya vänner stavarna 😊 Käkar viktväktarkäk. Super att få hem en kasse från City Gross 😊 Jag gör det för MIN egen skull ! Hälsan och kanske så småningom skönhet 😉 ha ha Vill en dag känna : wow jag är fin ! Å jag själv ska känna det ! Jag kommer aldrig bli en modell. Inget jag strävar efter heller ! Men vill få mer självkänsla och att JAG är lika bra som någon annan ! Min son peppar mig mkt. Genom att ta med mig till Vmo när han ska träna. Jag simmar då ! Som han säger : vill ha sin mamma i liv i många år till 💟 Kram på er 💜

Kommentarer
Postat av: sussi olofsson

fina fina Tina jag som tycker du är så otroligt vacker stor stor kram

Svar: Tack snälla 💟 Men du ! Du får nog kolla din syn 😉 Fnissss. Kram på dej
Tina

2015-02-02 @ 19:10:50
Postat av: Gunsan

DU..ÄR fin, jag har glasögon på näsan.:-P Så där kommer du ingen vart. En människa med både ett fint yttre o inre...det är du. Kramar om <3

Svar: Världens goaste Gunsan 💟kram
Tina

2015-02-03 @ 10:05:14
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0