Tjohoooooo

Tralalllallllaaaa jag är så GLAD !! Vilken lättnad ! Jag är frisk ! Mina prover var utmärkta ! Jag tål mina djur ! har varit orolig för det! Tänk om jag inte hade tålt mina katter och hundar !! Vill inte vara utan dom <3 Jag fick träffa världens bästa läkare ! han tog verkligen tid på att lyssna på mig ! För det första så har jag INTE haft lungsäcksinflammation !!!! Jag har haft brutet revben !!! Pga min hemska hosta ! Sen att jag fortfarandet hostar är pga FEL blodtrycksmedicin ! Så enkla svar ! Å detta har tagit 4 månader !!!!! Hur kan man säga att man har lungsäcksinflammation ?? Jag fick se bilderna på mina lungor !! Fanns aldrig någon vätska !! Skönt med ett svar i allafall. Jag och läkaren pratade om olika saker om min kroppastolla :-) Normalt sett hade jag nog blivit generad och sårad ! Men här är ännu ett bevis på HUR man säger jobbiga saker ! Å det känns ok ! Vi gjorde en deal om att gå ner ett visst antal kg tills vi ses nästa gång. Om ett år ! Min läkare ska gå ner ett visst antal kg. Å jag också så klart ! WOW vilken läkare ! Han gav mig tips om käk o motion. NUUUUU ska du bli förvånad när vi ses om ett år ;-) :-) Vi snackade om min bakgrund. Att jag är adopterad. Att min biologiska mamma dog i hjärnblödning. Direkt sa han : Jag vill att du ska kolla via magnetröntgen din hjärna. Har man en släkting så nära, så ska man göra det. WOW vilken läkare ! Samtidigt så otäckt att göra det ! Men så gott att någon bryr sig ! Han gav mig sin privata mailadress. Sa : Skriv om du undrar ngt. Jag sa : TACK för det här samtalet ! Det var mkt givande. Å jag ser framemot när vi ses om ett år. DU ska bli förvånad ! Jag fick en kram av honom. NU är jag peppad och såååå GLAD :-)

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Härligt :-) Glad för din skull,nu blir de bra. Visst är det skönt blogga, få skriva av sej...bara lätta på hjärtat <3 Glad du e tbx. Kramar <3

Svar: Håller med dej. Skönt att få skriva av sig 😊 kramis
Tina

2015-02-05 @ 22:29:21
Postat av: birgitta

Det är bara så gott o läsa...helt underbart<3 så kan du lägga ut lite bilder på djuren o natur piggar alltid upp bloggen ..ha de bäst för du är bäst...kram :)

Svar: Go du är 💜 Fixar det 😊 kramis
Tina

2015-02-06 @ 16:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0