Salig blandning

Vilket härligt väder det har varit den här veckan 😊 Jag vill bara vara ute 😊 Å ljusare är det längre både på morgonen och kvällen. Jag gillar mina morgon promenader till jobbet. Lyssnar på go musik från Gold fm i radion. Bara goa låtar som man har dansat och diggat till 😁 Jag t,om går en extra runda. Så ca 40 min promenixar jag innan jobbet. Nu tänker jag inte ens på det. Hör till vardagen 😊 I dag åkte jag in till Vmo efter jobbet. Inte för att simma. Bara strosa i stan. Kika i affärerna. Köpte en tröja. Några påskkort. Blev även lite gott från Lax hörnan 😊 Magnus mötte upp mig i stan. Vi handlade lite till helgen. Just nu har jag lagt facebook lite åt sidan. Känns som att jag är mer jobbig där än intressant. Vi lever olika. Vi har olika intressen. Vi har olika jobb. Sjukskrivna mm Blir gärna grupper som håller ihop. Är man inte jämt på fb är man inte lika intressant. Jag kan inte sitta på fb när jag jobbar. Å vill inte det heller. Jobb är jobb. Privat är annat. Nu lägger jag energi på min motion. Viktväktarna. Vara ute i naturen. Min man och djuren. Kommer skriva här i min blogg när jag känner för det. Å vill man ha kontakt. Finns det ju andra sätt. Längtar till påsk ! Då åker vi till Göteborg med Kevin. Mitt barnbarn 6 år. Vi ska bo på hotell och gå på Universum 😊 Ska bli så mysigt och kul 😊 Kram 💜

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej Tinavännen! ja nu blir det ljusare hoppas det för med sig gott i sinnet o hjärtat.Bryr mig inte så mycket om f.b.fast jag är hemma får inte så mycket utbyte av de...blir mest på helgen en stund då man vet ingen jobbar.När jag var i din ålder var jag i ett långt förhållande 11 år ,hade nog inte kunnat tänka mig sitta o skriva på f.b då...finns så mycket annat o göra..ha de väldans gött KRAMIS. Birgitta

2015-03-21 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0